7 ianuarie 2019 | Advocacy

Alexandra Ghenea - Dezvoltarea durabilă este singura variantă pentru un viitor sigur al copiilor noștri

De Alexandru Gabor

REPER21 și FDSC lansează o serie de profiluri ale membrilor și simpatizanților Rețelei ONG21, pe care îi reunește interesul pentru integrarea Educației pentru Dezvoltarea Durabilă (EDD) în sistemul național de educație. Rețeaua ONG21 este formată în prezent din circa 100 de organizaţii neguvernamentale cu experiențe semnificative în domeniul educației, al dezvoltării durabile și al campaniilor de advocacy, bucur&acir [...]


citește tot articolul »

4 ianuarie 2019 | Știri

Noi apeluri la propuneri de proiecte în cadrul Programului de Educaţie, Burse, Ucenicie şi Antreprenoriatul Tinerilor (ESAYEP)

De Oana Marin

Pe 27 decembrie 2018 au fost publicate 3 noi apeluri la propuneri de proiecte care vor fi finanțate prin intermediul Programului de Educaţie, Burse, Ucenicie şi Antreprenoriatul Tinerilor (ESAYEP), 2014-2021. Cele 3 apeluri se adresează domeniului preuniversitar, învățământului profesional și tehnic și îmbunătățirii incluziunii copiilor Roma în școală. Pentru toate cele 3 domenii, termenul limită până la car [...]


citește tot articolul »

19 decembrie 2018 | Managerii școlari Prof21

”Dascălul să descopere harul fiecărui elev” - Profil manager şcolar – Cristian Văduva

De Alexandru Gabor

Platforma PROF21 iniţiază o serie de portrete ale managerilor şcolari,  membri ai comunităţii noastre online. Scopul acestui demers este să reflectăm împreună la temele proiectului, la rolul managerului şcolar în comunitate şi la felul în care abordăm abilităţile de viaţă în contextul dezvoltării durabile. Împreună vom alcătui o comunitate de tipul knowledge-sharing, pornind de la premisa că problemele şcolilor [...]


citește tot articolul »

7 decembrie 2018 | Managerii școlari Prof21

„Incluziunea școlară reprezintă primul pas spre incluziunea socială”

De Alexandru Gabor

Profil manager şcolar  –  Minodora-Raliţica Taşcu-Stavre (director - Școala Profesională Specială Craiova)     Platforma PROF21 iniţiază o serie de portrete ale managerilor şcolari,  membri ai comunităţii noastre online. Scopul acestui demers este să reflectăm împreună la temele proiectului, la rolul managerului şcolar în comunitate şi la felul în care abordăm abilităţile de viaţă î [...]


citește tot articolul »

23 noiembrie 2018 | Managerii școlari Prof21

"Educația pentru dezvoltare durabilă impune o reorientare a actualului demers didactic"

De Alexandru Gabor

Profil manager şcolar  –  Stoica Iulia (director Școala: Școala ”Constantin Brâncoveanu”, Vasilați, Călăraşi)       Platforma PROF21 iniţiază o serie de portrete ale managerilor şcolari,  membri ai comunităţii noastre online. Scopul acestui demers este să reflectăm împreună la temele proiectului, la rolul managerului şcolar în comunitate şi la felul în care abordăm [...]


citește tot articolul »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Prof21 si te vom tine la curent cu evenimentele importante.