14 martie 2019 | Advocacy

Contribuția Rețelei ONG21 și a societății civile la Obiectivele Strategiei UNECE

De Alexandru Gabor

Strategia UNECE pentru Educația pentru Dezvoltare Durabilă (UNECE-EDD) reprezintă cel mai ambițios angajament al guvernelor în domeniul EDD. România s-a angajat să realizeze și ea reformele necesare pentru integrarea EDD în sistemul național de educație. UNECE-EDD reprezintă principala referinţă a Guvernului în acest domeniu, UNECE fiind Comisia Economică a Organizației Națiunilor Unite pentru Europa (United Nations Economi [...]


citește tot articolul »

12 martie 2019 | Știri

Teleskop - aplicația care permite elevilor să evalueze profesorii anonim

De Alexandru Gabor

O nouă aplicație care permite elevilor să evalueze anonim lecțiile ținute de profesori a fost lansată recent. Este vorba despre Teleskop, un instrument care vine în ajutorul profesorilor pentru a genera feedback după orele de curs. Realizatorii aplicației spun că „studiile arată că în procesul educațional, preluarea opiniei elevilor contribuie decisiv la îmbunătățirea motivației acestora și la obținerea de rezultate mai b [...]


citește tot articolul »

11 martie 2019 | Anunțuri din comunitate

Fisa de activitate: Fabricarea bombelor cu seminte

De Oana Marin

CE ESTE O BOMBĂ CU SEMINȚE? În primul rând, nu este nici explozibil, nici produs comestibil! Bomba cu semințe este o bilă mică compusă dintr-un amestec de pământ de flori, lut și semințe. Aruncarea de bombe cu semințe, sau Seedbombs, face parte din mișcarea "guerilla de grădină" născută în anii '90 în spațiul Anglo-saxon. Acest act militant ne încurajează să cunoaștem mai bine plantele și s [...]


citește tot articolul »

8 martie 2019 | Știri

Oportunităţi de formare - „Educație deschisă pentru viitor: provocări în era digitală”

De Alexandru Gabor

În cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED) se va realiza abilitarea curriculară a 55.000 de cadre didactice (15.000 din învățământul primar si 40.000 din învățământul gimnazial) în vederea unei abordări metodologice centrate pe competențe-cheie.   „Este necesar ca sistemul de învățământ românesc să fie unul dinamic. Trebuie să ne [...]


citește tot articolul »

28 februarie 2019 | Știri

Rezidență artistică la Replika, pentru adolescenți

De Asociaţia REPER21

Comunicat de presă RAR 2019 Rezidențe Artistice la Replika MAI-NOIEMBRIE 2019   În luna martie debutează la Centrul de Teatru Educațional Replika – programul RAR 2019, Rezidențe Artistice la Replika.   În 2018, Centrul Replika a inițiat o rezidență de creație pentru adolescente și adolescenți. În 2019, această rezidență va căpăta amploare, oferindu-le tinerilor și tinerelor, din Bucureș [...]


citește tot articolul »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Prof21 si te vom tine la curent cu evenimentele importante.