4 iulie 2019 | Știri

Primul mesaj de interes public pentru dreptul la educatie incluziva al copiilor cu dizabilitati publicat in Codul Audiovizualului ca urmare a demersurilor CEDCD

De Alexandru Gabor

 Pentru prima dată în România, în urma demersurilor Centrului European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități (CEDCD), a fost introdus în Codul Național al Audiovizualului un mesaj de interes public, care promovează dreptul la educație incluzivă al copiilor cu dizabilități:   ”Pentru egalitate de șanse, copiii cu dizabilități au dreptul să învețe în orice școală”   Mesajul [...]


citește tot articolul »

27 iunie 2019 | Știri

Cum introducem lectura în viața elevilor noștri?

De Alexandru Gabor

Analfabetismul funcțional este o problemă care afectează 42% dintre elevii români, care deși sunt capabili să citească un text la prima vedere, au mari dificultăți în a-l înțelege sau a efectua operații matematice simple. Aceasta statistică plasează România pe locul I în rândul țărilor din Uniunea Europeană cu cel mai mare grad de analfabetism funcțional, o problemă care va afecta în timp structura socială [...]


citește tot articolul »

24 iunie 2019 | Știri

Apel la Consultare publică – prima politică publică alternativă privind Educația pentru Dezvoltare Durabilă

De Alexandru Gabor

Rețeaua ONG21 a lansat în consultare și dezbatere publică propunerea de politică publică alternativă privind promovarea Educației pentru Dezvoltare Durabilă / EDD. Cei doi parteneri, REPER21 şi Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile, au prezentat publicului specializat  principiile, direcțiile şi acțiunile cuprinse în documentul de politică publică pe care îl vom propune actorilor instituționali. Propunerea a fost e [...]


citește tot articolul »

21 iunie 2019 | Știri

Prezentarea proiectului ONG21 în cadrul Conferinţei Politici publice pentru educație: tendințe și strategii

De Alexandru Gabor

Syene – Centrul pentru Educaţie organizează în data de 28 iunie la Palatul Parlamentului conferinţa  Politici publice pentru educație: tendințe și strategii, în cadrul proiectului POCA “Politici publice pentru Educație (EDUPOL)”, în parteneriat cu Asociația pentru Promovarea Economiei Cunoașterii, Iași.  Obiectivul general al proiectului consta în dezvoltarea capacității organizațiilor neguvernamentale [...]


citește tot articolul »

21 iunie 2019 | Știri

Stimulente pentru angajarea elevilor pe perioada vacanţei

De Alexandru Gabor

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă reaminteşte angajatorilor că pot beneficia de un stimulent financiar lunar, în valoare de 250 lei, acordat din bugetul asigurărilor pentru şomaj, pentru fiecare elev şi student încadrat în muncă pe perioada vacanței. Angajarea elevilor şi studenţilor se poate realiza pe perioada vacanţelor, iar stimulentul financiar se poate acorda pentru o perioadă de maximum 60 de zile lucrătoare [...]


citește tot articolul »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Prof21 si te vom tine la curent cu evenimentele importante.