11 iunie 2019 | Știri

Proiectul RESCUE - o inițiativă transnațională de combatere a abandonului școlar din România

De Alexandru Gabor

Proiectul RESCUE, o inițiativă transnațională de combatere a abandonului școlar din România și alte state europene, publică primele rezultate concrete: un instrument prin care profesorii de școală pot identifica din vreme semnalele ce indică riscul ca elevii să părăsească școala.   În premieră, un proiect internațional destinat combaterii abandonului școlar le oferă profesorilor din România instrumente concrete pent [...]


citește tot articolul »

6 iunie 2019 | Știri

Ziua Empatiei marcată pentru prima oară în România

De Alexandru Gabor

Pentru prima oară în România, se lansează invitaţia de a marca Ziua Empatiei pe 10 iunie 2019, o zi de conştientizare a importanţei şi a impactului empatiei la nivel personal sau colectiv şi de a contribui la construirea unei culturi a empatiei în comunităţile în care trăim.   Obiectivele evenimentului Ziua Empatiei sunt de a informa despre semnificația empatiei și modalități de dezvoltare a ei, de a promova rolul şi [...]


citește tot articolul »

28 mai 2019 | Știri

Calendar titularizare 2019

De Alexandru Gabor

Ministerul Educației Naționale a actualizat lista posturilor disponibile pentru cadrele didactice, în învățământul preuniversitar, în vederea susținerii examenului de titularizare în 2019. Posturile disponibile pot fi consultate pe site-ul http://titularizare.edu.ro/2019/, pentru fiecare județ în parte, precum și în municipiul București. Site-ul cuprinde atât lista posturilor complete cu valabilitate de c [...]


citește tot articolul »

24 mai 2019 | Știri

Oportunități de formare „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” - CRED

De Alexandru Gabor

Săptămâna aceasta, în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED), a demarat formarea primelor 300 de cadre didactice din învățământul primar. În același timp, continuă selecția națională a formatorilor de cadre didactice atât pentru învățământul primar, cât și pentru cel gimnazial. Astfel, prin intermediul proiectului „C [...]


citește tot articolul »

17 mai 2019 | Știri

25 mai 2019, termen limită a competiției “Citesc pentru a învăța”

De Alexandru Gabor

Asociația Română de Literație a lansat competiția “Citesc pentru a învăța”, prin care 10 școli gimnaziale care se înscriu în concurs pot să câștige formarea gratuită a profesorilor de toate disciplinele. Cadrele didactice din școlile câștigătoare vor învăța strategii de predare a materiei, astfel încât copiii să înțeleagă lecțiile mai bine, a declarat Liliana Romaniuc, președ [...]


citește tot articolul »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Prof21 si te vom tine la curent cu evenimentele importante.