25 martie 2020 | Știri

Sfaturi de învățat acasă: Program, internet și atitudine pozitivă

De OANA SANDU

  Zilele acestea, copiii stau acasă și trebuie să continue să învețe. Ce să facă părinții pentru a-i ajuta? Iată câteva sugestii de la profesori din Marea Britanie Donna Ferguson, The Guardian https://www.theguardian.com/education/2020/mar/23/let-your-kids-get-bored-emergency-advice-from-teachers-on-schooling-at-home Școlile sunt închise pentru o perioadă, dar copiii trebuie să învețe în continuare și să s [...]


citește tot articolul »

24 martie 2020 | Știri

Sfaturi de învățat acasă: „Lăsați copiii să se plictisească”

De OANA SANDU

Idei pe care le puteți recomanda, ca profesori, părinților cu copii în școala primară.  Zilele acestea, copiii stau acasă și trebuie să continue să învețe. Ce să facă părinții pentru a-i ajuta? Iată câteva sugestii de la profesori. (Articol adaptat după cel scris De Donna Ferguson, The Guardian. Foto credit: The Guardian)   Școlile sunt închise pentru o perioadă, dar copiii trebuie să &ici [...]


citește tot articolul »

20 februarie 2020 | Știri

Cum faci un atelier de croitorie în școală?

De OANA SANDU

Două profesoare își povestesc experiența în lucrul cu copiii în proiectul Prof 21, organizând ateliere de croitorie în școală.  Elena Bălan, 41 ani, este profesoară de ciclu primar la Școala gimnazială „Roman Ialomițeanul” din comuna Axintele, județul Ialomița. Coordonează un atelier de croitorie pentru elevii de gimnaziu, parte din proiectul Prof21, „Reciclăm, utilizăm și nimic nu aruncăm [...]


citește tot articolul »

30 ianuarie 2020 | Știri

DEZVOLTAREA REZILIENȚEI EMOȚIONALE - Calitățile mele

De Asociaţia REPER21

Traducere din ”Emotional Resilience. Useful resources for schools”, South Lakes Federation, September 2014. Disponibila online AICI Cui se adresează: tinerilor cu scopul de a începe să recunoască, exploreze și accepte calitățile pe care le au. Resurse necesare: Cutie de foaie Foarfecă Lipici Obiecte de decorat (stickere, paiete) Fluturași de hârtie cu calități scrise pe ele Metodă: Partea I (aproximativ [...]


citește tot articolul »

28 ianuarie 2020 | Știri

DEZVOLTAREA REZILIENȚEI EMOȚIONALE - Sesiune Mandala – Explorarea sentimentelor prin culori

De Asociaţia REPER21

Traducere partiala după ”Emotional Resilience. Useful resources for schools”, South Lakes Federation, September 2014 (https://www.cumbria.gov.uk/eLibrary/Content/Internet/537/6381/42179103424.pdf) Cui se adresează: tinerilor cu scopul de a-și analiza sentimentele față de diferite aspecye ale vieții lor folosind culorile Resurse necesare: o foaie Mandala, creioane colorate Metodă: Partea I (10 minute) Arătați-le elevilor foaia Mand [...]


citește tot articolul »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Prof21 si te vom tine la curent cu evenimentele importante.