18 ianuarie 2021 | Știri

Catalog Școala durabilă

De Marian ANCUTA

Programul ”Școli Durabile” reprezintă o recunoaștere a angajamentului unei unități de învățământ de încorporare a "Educației pentru Dezvoltarea Durabilă" în Planul de Dezvoltare Instituțională. Programul este progresiv și global. Se urmărește integrarea succesivă a celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă în toate aspectele vieții școlare, didactice, pedagogice și manageriale. Școala devine &q [...]


citește tot articolul »

18 ianuarie 2021 | Știri

Impactul proiectului Prof21

De OANA SANDU

Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile în parteneriat cu Asociaţia REPER21, Asociaţia Teach for Romania și Fundaţia World Vision România și-au propus derularea unui program complex de formare și mentorat adresat cadrelor didactice, personalului de sprijin și managerilor școlari din 23 de școli defavorizate. S-a întâmplat în perioada 19.04.2018 - 18.01.2021, cu un grup țintă final de 299 de participanți, din care [...]


citește tot articolul »

16 ianuarie 2021 | Anunțuri din comunitate

Serial video de educație nonformală pentru Profi21

De OANA SANDU

În vara lui 2020 s-ar fi desfășurat Laboratorul de Educație Nonformală, eveniment dedicat vouă, Profilor21.    Nu am mai ajuns în Deltă, dar ne-am întâlnit cu o parte din practicienii cu care urma să lucrați în Laborator și am încercat să răspundem câtorva întrebări: De ce ne pasă de educația nonformală? De ce peste tot unde este integrată se îmbunătățesc rezultatele șc [...]


citește tot articolul »

11 ianuarie 2021 | Știri

Reduc, reutilizez, reciclez

De Marian ANCUTA

O tonă de hârtie reciclată reprezintă o economie de 64% în consumul de energie, o reducere cu 58% a consumului de apă și diminuarea cu 27 kilograme a agenților poluanți din aer. Cel mai bun lucru pe care îl putem face este să reducem mai întâi consumul, apoi să reutilizăm produsele cât mai mult posibil și, în al treilea rând, să utilizăm produse care sunt fabricate 100% din fibre alternative reciclate și [...]


citește tot articolul »

8 ianuarie 2021 | Știri

Incluziune la școală

De Marian ANCUTA

”Educaţia incluzivă se referă la eliminarea tuturor barierelor din calea educaţiei şi a asigura participarea celor vulnerabili din punct de vedere al excluziunii şi marginalizării” (UNESCO, 2000) Există numeroase comunități școlare cu elevi aparținând unor etnii diferite, elevi din clase sociale diferite, elevi cu părinți plecați în alte țări care sunt crescuți de bunici sau de alte rude, elevi din familii monoparentale, [...]


citește tot articolul »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Prof21 si te vom tine la curent cu evenimentele importante.