26 iunie 2020 | Știri

Joacă pentru copii cu autism

De OANA SANDU

Simona Velea este profesoară la Școala Gimnazială Specială “Sf. Mina”, din Craiova, și una dintre cele 23 de cadre didactice, care au participat la cursuri în cadrul proiectului Prof21. Când s-a întors la școală, împreună cu alți profesori, au creionat un proiect prin care să-i ajute pe cei zeci de copii cu deficiențe mintale grave (în special tulburări de spectru autist) să socializeze și să iasă la joacă s [...]


citește tot articolul »

11 iunie 2020 | Știri

Campania PhotoVoice a Școlilor Prof21, “Copil, în vreme de pandemie »

De Asociaţia REPER21

Vremurile excepționale generează trăiri excepționale. În contextul măsurilor de siguranță și a stării de urgență decretate și în România, în perioada martie-mai 2020, toate unitățile de învățământ au fost închise. Astfel copiii au fost nevoiți să rămână acasă, iar cadrele didactice au fost nevoite să găsească soluții imediate pentru a menține legătura atât cu elevii cât și cu p [...]


citește tot articolul »

28 mai 2020 | Știri

Spații de relaxare în curțile școlilor

De OANA SANDU

Florentina Mihăilă, educatoare, și Lelia Mitroi, învățătoare, predau în orașul Băilești din județul Dolj, și au creat spații de joacă și relaxare în curțile grădiniței și, respectiv, școlii în proiectul Prof21. Le-am întrebat cum a fost experiența asta, ce le-a adus acest proces de construire a unei grădini noi și ce planuri de viitor au. Florentina Mihăilă, educatoare: Provin dintr-o familie de profesori. [...]


citește tot articolul »


30 aprilie 2020 | Știri

Introducere la permacultură: principii și practică - partea I

De Asociaţia REPER21

Vă prezentăm prima parte a atelierului “Introducere la permacultură: principii și practică”, co-facilitat de Asociația REPER21 împreună cu domnul Emil Zorila. ”De ce sa practicam permacultura? Fiindca traim o era a omului in care toate sistemele naturale sunt impinse la maximul rezistentei lor, in timp ce ne bucuram de o falsa abundenta de produse. Exista un consens in lumea stiintifica privind pierderea biodiversitatii si perico [...]


citește tot articolul »

27 aprilie 2020 | Știri

Soluții de școală online în comunități vulnerabile

De OANA SANDU

Iuliana Tomos este profesoară de matematică și directoarea școlii nr. 5 din Săcele, Brașov. Este o școală de 1.500 de copii, din care aproximativ 1.300 de copii frecventau, într-o comunitate vulnerabilă, unde multe familii se confruntă cu sărăcie, cu lipsa joburilor, supraglomerarea în locuințe dar și cu violență domestică. E o școală care se confruntă și cu abandon școlar mai ales la fetele adolescente. Mulți copii nu au acces [...]


citește tot articolul »

Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul Prof21 si te vom tine la curent cu evenimentele importante.