Design oră pt. pentru dezvoltarea abilităților de gestiune a învățării (învățare independentă) 2

Pasul 1: Se împarte clasa pe grupe și se explică sarcina: în următoarele 20 de minute, elevii vor crea o ”reclamă” la învățare. Aceasta va fi transpusă într-un afiș, care va fi folosit ulterior într-o expoziție care să promoveze ”învățarea”. (5 minute)

Pasul 2: Se lucrează pe grupe la sarcina propusă. Elevii sunt încurajați să fie creativi și să se gândească la o ”reclamă” care să promoveze colegilor din școală de ce să înveți și/sau cum să înveți. Este recomandat ca această reclamă să fie transpusă într-un afiș/material vizual din timpul orei. (20 minute)

Pasul 3: Se prezintă rezultatele grupelor. (10 minute)

Pasul 4: Se planifică o expoziție de afișe: se propune un titlu pentru expoziție, un loc și o perioadă. Se planifică lucrul ulterior pe grupe pentru a finaliza afișele.


Întrebări de reflecţie (”pentru acasă”): Ce o să fac diferit în ceea ce privește învățarea după aceste 4 ore?; Ce am aflat nou?