Povestea padurii Aura Verde
Zilnic traim intr-o lume din ce in ce mai poluata.Aerul este greu de respirat,caldura inabusitoare,alimentele contin chimicale, cantitatea de apa potabila scade rapid.Acest calvar ar putea fi redus daca am schimba ceva in comportamentul nostru fata de mediul natural.Activitatea " Povestea padurii Aura Verde"s-a desfasurat la Scoala Gimnaziala Sadova din localitatea Sadova in luna iunie 2019 urmarind constientizarea faptului ca folosirea in exces a resurselor in scopuri [...] vezi tot la despre »
Abilități vizate: Abilități cognitive Comunicare Gândire prospectivă
Metode folosite: Conversația euristică Jocul de rol
Activitatea recentă
14 septembrie 2019
Povestea padurii Aura Verde
Zilnic traim intr-o lume din ce in ce mai poluata.Aerul este greu de respirat,caldura inabusitoare,alimentele contin chimicale, cantitatea de apa potabila scade rapid.Acest calvar ar putea fi redus daca am schimba ceva in comportamentul nostru fata[...]
Nu mai exista înregistrări.
Zilnic traim intr-o lume din ce in ce mai poluata.Aerul este greu de respirat,caldura inabusitoare,alimentele contin chimicale, cantitatea de apa potabila scade rapid.Acest calvar ar putea fi redus daca am schimba ceva in comportamentul nostru fata de mediul natural.
Activitatea " Povestea padurii Aura Verde"s-a desfasurat la Scoala Gimnaziala Sadova din localitatea Sadova in luna iunie 2019 urmarind constientizarea faptului ca folosirea in exces a resurselor in scopuri inutile ne duce la distrugerea mediului nostru de viata.Pentru a putea supravietui evolutia omului trebuie sa se realizeze in armonie cu natura.
Obiectivele :
-Dezvoltarea gandirii prospective la elevii din proiect
-Dobandirea de noi cunostinte despre obiectivele DD
-Imbunatatirea abilitatilor de comunicare
-Identificarea de comportamente negative asupra mediului si corectarea acestora
Dupa ce se citeste povestea padurii Aura Verde,elevii sub indrumarea profesorului descifreaza simbolurile( Printesa Aura Verde-padurea;Fiii Aurei-arborii;papusile -oamenii etc) stabilesc analogii intre actiunile personajelor negative si actiunile lor agresive asupra mediului natural si efectele cauzate de aceste actiuni.
In continuare elevii sunt rugati sa prezinte actiuni pozitive si actiuni negative intalnite in comunitatea locala si efectele in timp ale acestora.
In final elevii grupati cate trei sunt rugati sa mimeze pe rand o actiune negativa asupra mediului pe care colegii trebuie sa o ghiceasca si sa o corecteze.
Prin aceste activitati mici elevii pot invata sa faca pasi mari spre dezvoltarea durabila a comunitatii in viitor.
Imprimă