Încercați ceva nou timp de 30 de zile

De câte ori nu ne-am propus de mâine să mâncăm mai sănătos, să bem mai multă apă sau să facem mai mult sport? E ceva ce aţi vrut dintotdeauna să faceţi, doar că nu aţi făcut?

Matt Cutts ne sugerează: Încercaţi pentru 30 de zile. Această discurs scurt şi vioi oferă o cale elegantă de a vă gândi la stabilirea şi atingerea obiectivelor.


Obiective

Stabilirea unor obiective și implementarea lor
Modificarea unui comportament indezirabil 
Introducerea unui comportament dezirabil 


Grup țintă:

Oricine


Timp:

2 sesiuni la 30 de zile distanță a câte 50 de minute fiecare sesiune.


Resurse: 

Video proiector

Instrucțiuni:

1. După o scurtă introducere este prezentat filmulețul de mai jos.

2. Fiecare participant este rugat să scrie pe o hârtie 3 lucruri pe care vrea sa le facă sau să nu le mai facă și să aleagă unul dintre ele. 
Exemple de comportamente ce pot fi realizate:
Să reciclez toate hârtiile și sticlele 
Să nu mai beau sucuri acidulate 
Să merg cu bicicleta la serviciu/școală 
Să mă las de fumat 

3. Apoi fiecare participant le va prezenta în fața grupului și va spune de ce a ales acel lucru să-l realizeze sau să nu-l mai realizeze timp de 30 de zile.

4. După 30 de zile se realizează o nouă întâlnire în care fiecare participant își împărtășește experiența, răspunzând la următoarele întrebări:
        - Ai reușit să îți îndeplinești obiectivul?
        - Cum a decurs implementarea?
        - A fost ușor?
        - Dacă nu ai reușit de ce crezi că ai eșuat?
        - Ce ai face diferit?
 

Sursa: www.TED.com