Atelierul

O grupa de elevi gasesc cat mai multe exemple adecvate pentru a face diferenta intre nevoia reala si dorinte.
 
A doua grupa de elevi evidentiaza posibilitatile de venit constant, de venit temporar si situatiile in care raman fara vreun venit.
 
O a treia grupa de elevi stabileste lista cu cat mai multe oportunitati de activitati din timpul liber pentru cei de varsta lor si estimeaza costuri necesare.
 
A patra grupa va obtine informatii din surse diferite (rude, prieteni, internet,presa) despre cazuri cu urmari nefericite ale nechibzuintei (exemplele vor fi cu oameni din diverse domeniile).
 
A cincea grupa de elevi va investiga printr-o observare atenta, subtila, decenta a ceea ce cumpara oamenii dintr-un supermarket, timp de o ora. Ulterior, vor analiza categoriile de produse cumparate de catre oameni şi vor evidentia criteriile in alegerea corecta a unui produs care ne ajuta sa avem un stil de viata sanatos.
 
Ne vom reuni pentru a cuprinde informatiile aflate de catre elevi intr-un filmulet educativ.
Alcatuim mesaje, afise, postere şi discurs pentru o prezentare de catre elevii implicati a informatiilor obtinute de ei in cadrul unei campaniei “Poţi fi chibzuit!”, pe care sa o desfasuram in liceu.