Alimentație sănătoasă - la doctor

 
Rosiori de Vede, Teleorman

Activităţile de „Alimentaţie sănătoasă” s-au desfăşurat cu elevii claselor a VI-a din Şcoala  Gimnazială ,,Alexandru Depărăţeanu şi Şcoala Gimnazială ,,Mihai Eminescu”, Roşiorii de Vede, Teleorman.  În cadrul acestor activităţi ne-am propus să dezvoltăm ca abilitate de viaţă autoîngrijirea, care  presupune adoptarea unui stil de viaţă sănătos, igienă şi siguranţă personală la elevi. În cadrul activităţilor desfăşurate s-au [...] vezi tot la despre »

Abilități vizate: Autoîngrijire  

Metode folosite: Jocul de rol  

Activitatea recentă

 

Nu mai exista înregistrări.
Activităţile de „Alimentaţie sănătoasă” s-au desfăşurat cu elevii claselor a VI-a din Şcoala  Gimnazială ,,Alexandru Depărăţeanu şi Şcoala Gimnazială ,,Mihai Eminescu”, Roşiorii de Vede, Teleorman. 
În cadrul acestor activităţi ne-am propus să dezvoltăm ca abilitate de viaţă autoîngrijirea, care  presupune adoptarea unui stil de viaţă sănătos, igienă şi siguranţă personală la elevi.

În cadrul activităţilor desfăşurate s-au realizat: identificarea alimentelor sănătoase (legume,  fructe etc.)și ilustrarea avantajelor alimentaţiei sănătoase de către beneficiarii proiectului. 

Activitatea s-a desfăşurat folosind ca metode educaţionale „Brainstorming”, prezentări PPT şi  jocul de rol. Prin subiectele abordate în cadrul acestei tematice de „Alimentaţie sănătoasă” s-au urmărit: încurajarea adoptării unui stil de viaţă sănătos, evidențierea avantajelor unei alimentaţii sănătoase şi efectele unei alimentaţii nesănătoase asupra organismului. 

La activităţile desfăşurate în cadrul proiectului „Luna Prof21” cu tematica alimentaţie  sănătoasă au participat 28 de elevi de la Şcoala Gimnazială ,,Alexandru Depărăţeanu” şi 28 de elevi de la Şcoala Gimnazială ,,Mihai Eminescu”/Roşiorii de Vede, Teleorman. Tematica şi activităţile desfăşurate au acaparat atenţia elevilor, care au manifestat un real interes. Elevii doresc continuarea activităţilor cu această temă. 
Evaluarea activităţii s-a realizat prin întrebări deschise, legate de desfăşurarea jocului de rol, cu  accent pe efectele alimentaţiei nesănătoase. 

La finalul activităţii, facilitatorul a împărţit fişe reprezentând „Jurnalul de  alimentaţie sănătoasă” pe care elevii trebuie să îl completeze până la următoarea întâlnire.


Imprimă

Elena-Adriana Filipescu

Mihai Eminescu Rosiori de Vede, Teleorman